Kom jij ons helpen?

Competitiecommissie

Om alle soorten competities op onze club in goede banen te leiden, zoeken wij nog 1 streng doch rechtvaardig lid voor de competitiecommissie.

Geduld, inzicht en humor zijn onontbeerlijke eigenschappen. Je moet de kleine lettertjes van de KNLTB willen lezen, van regels houden en af en toe 'nee' kunnen zeggen. Dan is voldoening gegarandeerd!

Voor meer informatie: spreek 1 van de huidige competitiecommissie leden aan:

Denise van Laar, Dirkjan van Peet of Roald Karamat Ali of stuur een mail naar [email protected]

Iemand met verstand van marketing/ communicatie

Help je ons beter te comminiceren en TC IJburg beter op de kaart te zetten?

Mail dan naar: [email protected]

Commissieleden jeugd

Jeugd heeft de toekomst. Meld je aan voor de grootste en leukste commissie van deze club. Wij hebben je hulp keihard nodig.

Mail naar: [email protected]

Horeca-tijgers gezocht voor de vrijwilligers barpoule

De vrijwilligers barpoule vraagtt om versterking. Wij zoeken nog leden die ons willen helpen wanneer de bardiensten niet worden opgevuld of wanneer we extra handjes bij een toernooi nodig hebben.

Mail dan naar: [email protected]

Mocht je vragen hebben over de bovenstaande functies, mail dan gerust naar het mail adres dat bij de functie vermeld staat.