Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van Tennisclub IJburg! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Extra Informatie
>

LET OP! Voor senior leden geldt een wachtlijst. Bij inschrijving brengen we het inschrijfgeld (€50) in rekening. Je ontvangt in oktober bericht wanneer je kunt instromen. Voor het jaar 2024 is er in ieder geval geen plek meer.

Door het versturen van het inschrijfformulier verklaar ik dat ik ben meerderjarig of wettelijk vertegenwoordiger van de ingeschreven minderjarige ben en ga ik akkoord met de Privacy Policy van Tennisclub IJburg.

Tips
- Upload een profielfoto bij je inschrijving, zonder foto kunnen we geen ledenpas laten maken
- Voor senioren: vermeld je bankrekeningnummer. Dit hebben we nodig om de barborg uit te kunnen betalen na het voldoen van de bardienst.