ClubKampioenschappen

TC IJburg
26-8-2022 09:00 - 4-9-2022 17:30

Met veel plezier willen we jullie uitnodigen om deel te nemen aan “ the Mad Hatters Tennis Party” oftewel de Clubkampioenschappen nieuwe stijl!

In het weekend van 26 t/m 28 augustus spelen wij om de dubbels titel en in het weekend van 02 t/m 04 september spelen wij om de singles titel.

Om het overzichtelijk voor iedereen te houden en een maximaal aantal spelers mee te kunnen laten spelen, zal er op tijd worden gespeeld. Daardoor kan je ervan uit gaan dat je meerdere wedstrijden speelt en van tevoren weet wanneer en tot hoe laat je speelt, altijd fijn voor het thuisfront. Indeling zal geschieden op speelsterkte ongeacht gender. Helaas kunnen alleen 17+ clubleden zich inschrijven.

Er wordt geen inschrijfgeld gevraagd. Het enige wat we van je vragen is om de desbetreffende dagen volledig beschikbaar te zijn derhalve kunnen er geen verhinderingen worden opgegeven!

Inschrijven voor dubbels kan tot 21 augustus en voor de singels tot 28 augustus via ik ben van de partij.

Schrijf je snel in want vol is vol en wie het eerst komt.....!

We zien jullie inschrijvingen met groot enthousiasme tegemoet.

Sportieve groet, the Mad Hatters