Feesten & Bedrijfsevents

Heeft u iets te vieren of wilt u een gezellig avondje uit met familie, vrienden of een bedrijfsevenement organiseren eventueel in combinatie met een tennis/sportactiviteit? Dat kan! Tennisvereniging TC IJburg verzorgt een ontspannen en sportieve dag of avond uit.

"The Couch Café” is de uitgelezen locatie voor een verzorgde borrel, feest, verjaardag, maar ook een jubileum, teambuilding, meeting of nieuwjaarsreceptie kunt u hier uitstekend terecht. Ons prachtige clubhuis is uitermate geschikt voor zowel kleine als grote groepen.

Naast het afhuren van "The Couch Café” is er ook de mogelijkheid om met groepen te komen lunchen eventueel in combinatie met een tennisclinic die wordt verzorgt door tennisschool Muller & Van Dijk of een Kano/ sub clinic. Hoe uniek is dat!

Houdt u er wel rekening mee dat diverse activiteiten alleen gepland kunnen worden, wanneer er banen beschikbaar zijn. Tijdens de competitie is dit bijvoorbeeld niet mogelijk. Geeft u daarom tijdig aan wanneer u uw event wilt houden, zodat wij de beschikbaarheid kunnen nagaan en een optie kunnen plaatsen in ons systeem.

De parkeergelegenheid op ons privéterrein is uniek te noemen met een beschikbaarheid van wel 32 parkeerplaatsen! Bovendien zijn we gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en auto vanaf de stad en de ring van Amsterdam.

Bent u geïnteresseerd in onze locatie, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]. Wij informeren u graag persoonlijk over de verschillende mogelijkheden.