Tennishal

Reserveer Direct

Tennishal

Tennishal IJburg is een duurzame tennishal op IJburg naast het bestaande tennispark van Tennisclub IJburg. De hal biedt overdekte tennisbanen aan per uur of per contractbaan voor een winterseizoen. De hal heeft 3 "Hardcourt Miami Open” banen met een kleine publieke ruimte en toiletvoorziening. Omkleden en een drankje drinken kan in het mooie clubhuis van TCIJburg.

Reserveren

Tennishal IJburg werkt met een modern reservering systeem waarbij je online een baan kunt reserveren. Je maakt eenmalig een profiel aan en vervolgens kan je een baan boeken. Kijk hiervoor in de weekagenda waar nog plek is. Een baan huren varieert van €20 tot €32 per uur. Dit is afhankelijk van de geldende korting (zie hieronder). Na betaling met IDEAL krijg je een code toegestuurd.

Met korting reserveren voor leden

Leden van TC IJburg reserveren met 10% korting.

Ook kan je last minute met extra korting reserveren: 20% korting als je twee uur voor aanvang reserveert. En 30% bij één uur voor aanvang.

Log in met je eigen gegevens bij 'Mijn club'. Onder het tabblad 'Hal' verschijnt een ‘Reserveren last minute’. Kies hier het uur dat je wilt en reken meteen af met iDeal.

Via 'Reserveringen' kan je ook een clubtegoed (van € 50 tot € 250) kopen. Je krijgt dan 10% tot 16% korting. Als je een bundel hebt geselecteerd, zie de oorspronkelijke en de nieuwe prijs.

Let op:

• Annuleren bij last-minute korting is niet mogelijk.
  • Heb je clubtegoed gekocht bij de hal, dan is deze niet te gebruiken in de beveiligde omgeving van de vereniging (je reserveert dan direct via https://ijburg.baanreserveren.nl/reservations).

Toegang

De Tennishal is bereikbaar via de Tennisclub IJburg. Je kunt gratis parkeren op het parkeerterrein van de vereniging, vervolgens loop je langs het clubhuis naar de hal. Met de unieke code kun je dan de toegangsdeur openen. De lampen van de baan gaan automatisch aan op de tijd die geboekt is.

Het is alleen toegestaan om in de hal te spelen met schone tennisschoenen. Hardloopschoenen met zwarte zolen zijn streng verboden.

Tennishal IJburg
Zandzeggestraat 7