Lidmaatschappen

Voor het verenigingsjaar 2024 gelden de volgende lidmaatschappen en contributietarieven:

Senior (18 jaar en ouder)
- Let Op: Momenteel is er een wachtlijst. Bij inschrijving wordt je op de wachtlijst geplaatst en betaal je het inschrijfgeld. Dit is niet restitueerbaar
€ 280,- per jaar*
speelrecht dagelijks
inclusief KNLTB lidmaatschap
*senioren betalen ieder jaar een barborg van €75. Na het uitvoeren van de bardienst wordt de barborg teruggestort.

Junior (13 t/m 17 jaar)
€160,- per jaar
speelrecht dagelijks tot 19.00 uur
inclusief KNLTB lidmaatschap

Jong Junior (8 t/m 12 jaar)
€140,- per jaar
speelrecht dagelijks tot 19.00 uur

Mini (t/m 7 jaar)
€45,- per jaar*
speelrecht tot 19.00 alleen op de Junior Court

Leeftijden op peildatum 1 januari van het betreffende jaar.

Bij instroom gedurende het verenigingsjaar betaal je alleen voor de resterende maanden van het verenigingsjaar, afgerond naar boven.

Inschrijfgeld

Inschrijfgeld voor nieuwe leden bedraagt voor senioren €50 en voor jeugdleden €25.

Stadspas en Jeugd Fonds Sport

TC IJburg is aangesloten bij Stadspas en Jeugd Fonds Sport van de Gemeente Amsterdam.
Als je in het bezit bent van een stadspas of aangesloten bij JFS, wordt een een bedrag van EUR 300,- per seizoen (van sept tot sept) vergoed door de gemeente.

Junioren en jong junioren Stadspas/JFS lidmaatschap

Contributie, inschrijfgeld en de eerste lescyclus (16 weken) zijn inbegrepen in het stadspas/JFS lidmaatschap. Je kan dan het hele jaar vrijspelen en meedoen aan activiteiten die de cub en de tennisschool organiseert. Wil je ook een tweede lescyclus meetrainen, dan komt deze voor eigen rekening.

Mini's Stadspas/JFS lidmaatschap

Contributie, inschrijfgeld en twee lesperiodes (2x 16 weken) zijn inbegrepen in het stadspas/JFS lidmaatschap voor de mini's. Je kan meedoen aan de rode of oranje competitie en aan de activiteiten die de cub en de tennisschool organiseert.

Kijk voor de tarieven voor de tennisslessen op de website van Tennisschool Muller en van Dijk.

Wil je gebruik maken van de mogelijkheid om lid te worden met Stadspas of JFS? Stuur dan een e-mail naar [email protected]

Studentenkorting

Studenten komen in aanmerking voor een korting van €105 euro op het Senioren Lidmaatschap. Voorwaarde is vertoon van een geldige collegekaart in combinatie met een bewijs van inschrijving voor een MBO, HBO of WO studie op de datum van inschrijving bij Tennisclub IJburg én dat de leeftijd op 1 januari van het betreffende verenigingsjaar maximaal 25 jaar is.

Voorts dient ieder jaar voor aanvang van het nieuwe verenigingsjaar opnieuw aangetoond te worden dat het lid in aanmerking komt voor de studentenkorting.

Winterabonnement

KNLTB leden van andere clubs kunnen een winterabonnement afsluiten. Het winterabonnement geeft het recht banen af te hangen gedurende de periode van 1 oktober tot en met 31 maart en deel te nemen aan clubactiviteiten zoals de toss en toernooien.

De kosten van het winterabonnement bedragen €112,-. Inschrijven gaat via het inschrijfformulier.