Afhangen

Afhangen van banen gaat via de clubapp.

De volgende regels zijn van toepassing op het afhangen van banen:

1. Speeltijd bij afhangen met 2 of 3 personen: 45 minuten
  2. Speeltljd bij afhangen met 4 personen: 60 minuten
  3. Online afhangen kan maximaal 7 dagen vooruit

Afhangen via de Club App

Download en installeer de clubapp. Login met je lidnummer en wachtwoord.

In de clubapp Kies je de optie 'Afhangen'. Vervolgens kies je je medelspeler(s), een dag en een tijd. Jij en de medespeler(s) ontvangen per email een bevestiging van je reservering. Je ziet de reservering ook staan in de app onder 'Mijn Profiel'.

Wees sportief naar je clubgenoten en annuleer een reservering (ruim) van tevoren als je onverhoopt toch niet kunt spelen zodat iemand anders de vrijgevallen plek kan gebruiken.

Afhangen met een introducé

Je kunt als lid ook spelen met een introducé tijdens daluren.

Ga naar de ClubApp, het tabblad 'Spelen' en dan 'Baan reserveren'. Klik hier het gewenste tijdsblok aan.

Nu krijg je de mogelijkheid om een introducé toe te voegen. Je krijgt na het toevoegen van deze introducé het tarief te zien, dit tarief is per introducé.

Je kan betalen door op 'Reserveren' te klikken. Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina en kunt kiezen uit een betaalmethode. Na het betalen ontvang je een bevestiging via de mail.

Betaling mislukt

Is de betaling mislukt? Je kunt na het maken van de reservering binnen 15 minuten de betaling nog afronden. Na deze 15 minuten wordt de reservering geannuleerd als er niet betaald is binnen deze tijd. Een onbetaalde reservering wordt roodgekleurd in het overzicht:

Reservering annuleren

Je kunt een reservering annuleren door de gemaakte reservering te selecteren. Klik dan op 'reservering annuleren'. Je krijgt het bedrag later teruggestort op jouw rekening.

Daluren

Maandag 08:00-15:30
Dinsdag 08:00-15:30
Woensdag 11:00-15:30
Donderdag 08:00-15:30
Vrijdag 08:00-15:30 & 18:30-23:00
Zaterdag 13:00-23:00
Zondag 13:00-23:00

Ballenkanon huren

Het is mogelijk om als senior lid via de bar in het clubhuis voor € 15 per 45 minuten een geavanceerd ballenkanon te huren. Je kunt het kanon, inclusief 72 ballen reserveren via de clubapp. Ga naar ‘Baan reserveren’ en klik op ‘Speler toevoegen’. Type hier ‘Ballen kanon’ in en selecteer. Klik op ‘Speler toevoegen’ (zie onder).

Reserveren kan alleen buiten de piekuren en als het clubhuis minimaal 15 minuten open is. Bij de bar is een uitgebreide gebruiksaanwijzing beschikbaar. Lees deze goed door voordat je het kanon (voor het eerst) gebruikt.