First Dates Openings- en Invitatietoernooi MatchMakers

TC IJburg
19-3-2023 12:30 - 19-3-2023 23:55

Het MatchMakers 'First Dates' Openings- en Invitatietoernooi, met aansluitend een borrel.

In de tijd van gravelbanen en ballotagecommissies werd het tennisseizoen traditioneel geopend met een toernooi om het tennisseizoen te starten en had je later in het seizoen een invitatietoernooi om niet-leden mee te kunnen nemen in de hoop dat de ballotagecommissie iets in degene zag. Tegenwoordig met het hele jaar door bespeelbare smashcourt banen en overvolle wachtlijsten, die op datum van aanmelden worden weggewerkt, lijken openings en invitatie toernooien achterhaalde tradities.

Wij, de MatchMakers, zijn een andere mening toegedaan.
Een openingstoernooi was en is nog steeds een mooie aftrap om de winter achter ons te laten, te zien hoe iedereen die heeft doorstaan en nieuwe leden welkom te heten. En wat is een beter excuus om eindelijk de buurvrouw mee te vragen, je zwager te overbluffen met je nieuwe vergaarde tennisskills of te pronken met je designersclubhuis dan een invitatie toernooi.

Vandaar dat op 19 maart 2023 wederom het First Dates openings- en (voor de eerste keer gecombineerd met) invitatietoernooi wordt gehouden.

Inschrijven is kosteloos behalve de toezegging dat je van de partij bent met racket, tennisschoenen en goede zin!
Omdat een eeuwenoude tennistraditie “de derde helft“ (voor de nog niet ingevoerden onder ons: borrel met met nadruk op borrel!) er zeker onderdeel van zal zijn, moet je wel minimaal 18 jaar zijn om je in te schrijven.

Schrijf je hier in!

We starten om 12:30 uur en de derde helft is rond 17:00 uur gepland. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen worden de dubbels in meerdere rondes gespeeld. Wij nodigen iedereen uit om zich in te schrijven of in ieder geval langs te lopen om het seizoen met elkaar positief weer af te trappen.

Wij heb er zin in de MatchMakers