Open Eindejaarstoernooi MatchMakers

TC IJburg
14-12-2019 13:30 - 14-12-2019 23:00
0

December, de maand van Sinterklaas en Kerst stress, maar gelukkig is er op zaterdag 14 december het Apres tennistoernooi, als een tennis oase om te kunnen ontstressen.

Lekker dubbels spelen en nog eenmaal alles geven om de Winterkampioen te worden! En dit jaar in samenwerking met The Couch Club de mogelijkheid om gekroond te worden tot de hardst serverende speler van het jaar, in ruil voor een donatie aan Spieren voor Spieren.

Schrijf je in met je vaste dubbelpartner of een van je vrienden (ook niet-leden zijn welkom), of alleen, dan zoeken wij een leuk tennismaatje voor je uit!

Zaterdag 14 december. Voor €2.50 zonder en €7.50 speel je mee. Inschrijven kan hier, of op de inschrijflijst achter de bar. Geef even aan of je mee eet.

De MatchMakers