Serveer & Doneer - Spieren voor Spieren

TC IJburg
12-12-2019 18:30 - 12-12-2019 21:30
0

Donderdagavond 12 december vanaf 18.30 uur zien we elkaar voor de 4e bijeenkomst van 2019!

Allereerst gaat Richard Cudovan vertellen over de groei van zijn bedrijf Pertazza.
Hoe start je een nieuwe succesformule in de uiterst competitieve koffiemarkt?

Het programma voor deze laatste avond iets aangepast en staat vooral in het teken van Spieren voor Spieren.
Speciale gast is Minke Booij. Ze gaat met ons terugblikken op haar glansrijke hockey carrière.

In 2008 nam Minke als aanvoerster afscheid van het Nederlands elftal (na 227 interlands!) met een gouden medaille op de Olympische Spelen van Peking. Met Minke gaan we vooral in op de vraag hoe je Europees, Wereld en Olympisch kampioen wordt ... Wat is het fundament voor hoofdprijzen? Hoe verloopt zo'n proces? Welke randvoorwaarden zijn cruciaal?
Op deze en andere vragen zal Maarten uitgebreid met Minke ingaan.

Tegenwoordig is Minke directeur van Spieren voor Spieren.
Ze komt belangeloos een avond bij ons langs en heeft gevraagd of wij als club iets terug willen doen voor kinderen met een speciale spierziekte. Dat doen we uiteraard graag. Daarom starten we vanuit de club de komende weken allerlei initiatieven om geld ophalen voor Spieren voor Spieren.

In ruil voor een donatie kan iedereen op de club gedurende 3 dagen de snelheid van zijn/haar service meten (donderdagavond ook voor de liefhebbers). Met andere woorden, Serveer & Doneer!

Verder zijn er o.a. speciale polsbandjes te koop aan de bar waarvan de opbrengst gaat naar het goede doel en zullen we op ludieke manieren tot eind december aandacht vragen voor dit goede doel.

Kunnen jullie Minke op deze avond ook helpen en/of met ons meedenken?
Dat zou fantastisch zijn!
Laat ook alsjeblieft even weten of je komt, zodat we weten hoe we moeten plannen voor het eten.

Let op: We starten deze keer om 18.30 uur.