Sponsormogelijkheden voor jouw bedrijf

07 januari 2024

Wil je jouw onderneming meer bekendheid geven op IJburg?

Wil je graag bij de ruim 1000 leden van TC IJburg en alle competitie- en toernooibezoekers uit de regio onder de aandacht komen? Overweeg dan een sponsor partnerschap met tennisclub IJburg. Via ons uitgebreide netwerk kan je je onderneming verbinden met de bewoners van IJburg.

Er is een scala aan sponsormogelijkheden, zoals baan-, toernooi-, evenementen- en teamsponsoring. We streven naar een samenwerking die zowel jouw bedrijf en merk als onze club ten goede komt.

Wil je meer weten over de mogelijkheden en wat de voordelen van sponsoring voor jouw onderneming kunnen zijn? Neem dan contact op met Peter van Keulen via 06-52335703. Hij kan toelichten waarom bedrijven als Kia Vaneman, Handelsbanken, Vloto, Multicopy en Warsteiner de samenwerking hebben gezocht met TC IJburg en hoe zij daarmee in staat zijn om groeiplannen in het snelgroeiende marktgebied te realiseren.

Ervaar zelf de impact van het sponsoren van tennisclub IJburg!

We horen ook graag als je tips hebt voor het benaderen van andere bedrijven.

Nieuwscategorieën