Jeugd clubkampioenschappen

TC IJburg
14-12-2019 09:00 - 15-12-2019 18:00
0

JEUGDCLUBKAMPIOENSCHAPPEN OP ZATERDAG 14 EN ZONDAG 15 DECEMBER & GELD INZAMELEN VOOR SPIEREN VOOR SPIEREN!!!!!!!

In het laatste weekend voor de kerstvakantie gaan we weer eens de onderlinge krachtsverhoudingen meten tijdens de enige echte onvervalste TC IJburg JEUGDCLUBKAMPIOENSCHAPPEN. Ieder jeugdlid van IJburg mag meedoen en we gaan spelen in de categorieën Rood, Oranje, Groen en Geel. Bij voldoende inschrijvingen zullen we Groen en Geel nog opsplitsen in verschillende leeftijden/speelsterktes. We spelen alleen enkelpartijen en sets tot de vier met een tiebreak als derde set. Onderstaand het speelschema voor alle verschillende kleuren. We gaan geen wedstrijden vooraf indelen dus het is echt de bedoeling dat je de genoemde tijden zo veel mogelijk gezellig op de club aanwezig bent. Daarnaast gaan we zoveel mogelijk geld inzamelen voor Spieren voor Spieren, een organisatie die geld inzamelt voor kinderen met een spierziekte. Het inschrijfgeld van 5 euro p.p. zal worden gedoneerd aan deze organisatie. Uiteraard bestaat ook de mogelijkheid om een hoger bedrag aan inschrijfgeld te betalen.

ROOD; Zaterdag 14 december van 9.00 - 12.00 uur

ORANJE: Zondag 20 december van 9.00 - 12.00 uur

GROEN EN GEEL: Zaterdag 14 en Zondag 15 december van 12.00 - 18.00 uur

Wil jij je krachten meten met je leeftijdgenoten, schrijf je dan in via [email protected] en vermeld je: - naam - geboortedatum - kleur

Als je inschrijft gaan we ervan uit dat je (zo veel mogelijk) op de bovenstaande tijden beschikbaar bent.