Resultaten padel peiling

08 juni 2024

De peiling in mei over padel op TCIJburg is door veel leden en niet-leden ingevuld. We willen iedereen bedanken die hiervoor de moeite heeft genomen.

Hierbij een aantal uitkomsten:

• Meer dan 430 mensen hebben de peiling ingevuld
  • Meer dan de helft heeft aangegeven interesse te hebben in een padel lidmaatschap bij TC IJburg en heeft de voorinschrijving ingevuld.

• Iets meer dan de helft hiervan is al lid van TC IJburg
  • Ruim 80% van de voorinschrijvers woont op IJburg en ruim30% is vrouw

Wij zijn erg blij met de respons en op basis van de voorinschrijvingen is duidelijk dat er meer dan voldoende animo is om te padellen op TC IJburg. Wij gaan verder met het uitdenken van onze plannen en zullen de uitkomst van de peiling  ook met de gemeente delen. De buurt zal betrokken worden bij de verdere planvorming.

Tijdens de algemene ledenvergadering van TC IJburg in september, worden de status en de plannen voor padel op IJburg verder toegelicht.

Mocht je een vraag hebben naar aanleiding van deze peiling, dan kan je die stellen via dit emailadres: [email protected]

Lees hier meer over de plannen.

Nieuwscategorieën